Hendriks Mode Heerlen

Winkelwagen  0,00
0
0
Subtotal:  0,00
Geen producten in je winkelmand
Search
Close this search box.

Klantenservice

Voor al je vragen kun je contact opnemen met info@hendriksmodeheerlen.nl

Wij streven ernaar je mail binnen 24 uur te beantwoorden.

Verzending

Wij verzenden onze pakketten met PostNL. Pakketten worden bezorgd op maandag tot en met zaterdag. Momenteel leveren wij binnen Nederland, België en Duitsland.

Verzendtermijn
Wij streven ernaar om je bestelling binnen 24 uur na ontvangst van betaling te verzenden en binnen 1-3 dagen op het door jou gekozen afleveradres te bezorgen.

Levertijden tijdens acties en feestdagen
Tijdens feestdagen en acties is het bij PostNL en Hendriks Mode Heerlen vaak drukker dan normaal. Ondanks deze drukte zullen wij er alles aan doen om je bestelling zo snel mogelijk te verwerken en je pakket te bezorgen. Houd er echter rekening mee dat je bestelling wat later aan kan komen dan dat je van ons gewend bent.

Verzendkosten
Bij bezorging via PostNL in Nederland wordt €6,25 aan verzendkosten in rekening gebracht. Voor internationale bestellingen wordt €9,25 aan verzendkosten in rekening gebracht.

Verzendstatus
Bestellingen kunnen worden gevolgd met een track & trace code die je per e-mail zult ontvangen na verzending van je bestelling. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met info@hendriksmodeheerlen.nl. We streven ernaar om jouw vraag binnen 24 uur te beantwoorden.

retourneren

Retourneren (Nederland, Duitsland, België)
Ben je niet tevreden met je aankoop? Je mag de artikelen binnen 8 dagen na ontvangst retourneren.

Zijn de 8 dagen verstreken kunnen wij jou enkel een tegoedbon aanbieden.

Hoe retourneer ik mijn pakket?
De verzendkosten voor de retour zijn voor koper. Bij het retourneren van een pakket dient deze altijd MET track and trace code verzonden te worden.

Bij het verzenden van het pakket dien je jouw track and trace naar ons te e-mailen (info@hendriksmodeheerlen.nl), zodat wij dit pakket kunnen traceren.

Wanneer je voor deze optie kiest, mag je het pakket opsturen naar: 

Hendriks Mode Heerlen

Schelsberg 88

6413AG Heerlen

Nederland

De kosten van terugzending zijn voor rekening van de klant. Hendriks Mode Heerlen accepteert in geen geval terugzendingen onder rembours.

Je kunt er ook voor kiezen om je artikelen in onze winkel te komen retourneren.

Retourvoorwaarden
Terugsturen is alleen mogelijk wanneer de artikelen;

  • In onbeschadigde staat zijn, niet gedragen of gewassen zijn en voorzien van originele verpakking en kaartjes.
  • Er zijn geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig.
  • Sieraden en lingerie kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
  • Er is niet geprobeerd een gebrek te herstellen.
  • Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper.
  • Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen.
  • Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
 

Retourverwerking
Nadat je pakket bij ons is aangekomen, zullen wij deze zo snel mogelijk verwerken. Wanneer je retourpakket voldoet aan onze voorwaarden ontvang je het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van ons terug. Je ontvangt de terugbetaling op dezelfde manier als de betaling van je pakket. Je wordt hier per e-mail op de hoogte van gebracht.

Ruilen
Ruilen kan enkel in onze winkel op de Schelsberg 88 in Heerlen.

Garantie
Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Mocht binnen deze periode een artikel beschadigd zijn of heb je een andere klacht, neem dan direct contact op met onze klantenservice via info@hendriksmodeheerlen.nl met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt jouw bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Garantievoorwaarden
De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is NIET gegrond in de volgende gevallen:

  • Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud
  • Opzettelijke of door nalatigheid ontstane beschadiging. Bijvoorbeeld water-, val- en/of stootschade
  • Geen wasgarantie
  • Uitzonderlijke slijtage